Månadsrapport november

Ett kort inlägg en trött novemberkväll. Regnrusket och mörkret väller över mig och jobb, renoveringar och privata familjeproblem tar all energi. Här kommer i alla fall lite glädje inför månadsslutet:

- Jag har snart nått mitt julmål! Nu har jag 245 k på kontot och när jullönen kommer har jag över en kvarts miljon!

- 16 k sparat denna månad, sparkvot på 54 %. Håller stadigt nollkonsumtionen och kunde lägga på en tusenlapp extra. 25 nolldagar utan konsumtion denna månad, stabilt!

- Månadens investeringar blir:

  • Swedbank Robur Access Asien (33 %)
  • Swedbank Robur Ny Teknik (33%)
  • Didner & Gerge US Small and Microcap (33%)

Läs mer om min sparstrategi här.

--

Konsumtion:
Totalt spenderat: 1368 kr

Köpt lite godis, en träningsgrej, en middag ute och en lunch ute.

Godkänt.

Over and out.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hur ska jag kunna bidra när jag inte längre lönearbetar?

5 steg för att handla mat under 500 kronor per vecka

Vem är frihetsgudinnan?